Nice weekend and aliens from outer space wanna lick pussys XD haha

Hejsan allihopa!
Hoppas att ni alla har haft en nice weekend!Det har jag haft med min kille och vänner. I fredags så var vi på nattbio på Rigoletto och såg filmen District 9 som var ganska bra. Peter jacksson är regissör till den filmen och det var kul att dem gjort så att man tyckte lite synd om aliens som är placerad i district 9 i johannesburg ..mer tänker jag inte säga haha..gå och se den!!!
På Lördagen när jag,killen och våran tjejkompis som sov över hade vaknat,så lirade vi lite Nintendo wii spel,hihi.. dem passade även på att leka med min macbook med programmet photobooth, som ni kan  se här nedan haha
Kvällen avslutades med att vi bjöd över några vänner,käkade tacos och lirade lite Sing star woho =)

Kommentarer
Postat av: - H*

- HAHAHAHA!

2009-09-07 @ 19:02:26
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0