Silence is golden kanske!?

Hejsan allihopa!
Hoppas att ni har haft en trevlig Måndag so far trots  detta tråkiga väder som inte är så uppmuntrade!
Känner  mig lite irriterad över att jag inte vissa situationer får säga vad jag tycker och tänker utan att andra 
ska bli fett irriterad på mig, så himla tröttsamt. Jag vill absolut ingen illa,känns så pissigt att vissa  ska  misstolka allt jag säger=(  Jag vill  inte skapa  problem,tvärtom vill bara ventilera och säger vad jag tycker och tänker i vissa situationer..  Tycker inte ni som jag att det bästa är om man är ärliga mot varann?  

Kanske  lika bra att hålla käften ibland och digga läget,blir ju bara fel vad  jag än säger så =(








Kommentarer
Postat av: Daniel

Bäst att va tyst!

2009-05-22 @ 07:00:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Cristian

Naw, du är för snäll, tack tack! :)



Kram!

2009-05-22 @ 08:24:47
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0