Morgongym och storstädning härnäst

Hejsan allihopa!
Hoppas att ni alla har haft en trevlig weekend,det har jag haft!^^

Måndag..hrrmm ny start på  veckan..Måndagar brukar oftast känna tunga efter en härlig weekend.
Men idag har det kännts great so far!Började dagen med att gymma på sats i kista! Så j-kla skönt det var!
Medans jag gymmade så tänkte jag på att jag måste skärpa  mig gällade  mina matvanor som oftast brukar vara ganska rubbat!

Måste lägga upp ett schema vad gäller mat i övrigt så att det blir bättre kostvanor. Tänkte skriva ner lite recept ifrån
programmet "Du är vad du äter" som brukar ha sunda och  goda maträtter!=P

Nähepp nu blir det storstädning i lägenheten som ser för j-vligt ut! haha 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0