Crille pille och Linus födelsedags picknick i Zinken

Hejsan allihopa!
Hoppas att ni alla mår bra!
Här kommer  lite bilder och videos  ifrån igår när jag var på Cristian och Linus picknick  födelsedags fest i Zinken. =)

Födelsedagsbarnet Crille med en stor klubba =P

Härlig dag i parken i Zinken

Men..

Efter typ en timme så övergick det härliga vädret till regn så vi drog hem till Linus  i Kungsan

Micke  o så jag =)

Crille och Victoria

Kamisha  är glad över att  ha fått en ny kompis^^

Mums =P hehe


Senare så drog vi till Gröna jägarn i Medis


Alla  sjunger  för  Crille,men 19 år!!!??? hell no;)  lite galet där haha


Crille  sjunger en utav r.e.m bästa låtar


Min älskling sjunger en låt som är ämnad  till mig. I love u bibi!!!!




Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Åh Zinkens! Jag saknar det stället!

2009-05-27 @ 15:25:47
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0