Beyonce konsert ikväll i Globen!!!

God morgon everyone!!

Wohooo ikväll ska jag och killen på Beyonce konsert i Globen!  Det kommer att bli amazing,dels för att jag aldrig har varit INNE i Globen och sen för att vi ska kolla på Beyonce som är en av mina absoluta favoriter!  

Beyonce sjunger gudomligt och har skitbra låtar! Så det kommer att bli en fantastic evening tonight!

Nähepp,ska dra till gymmet nu i kista och köra lite Bodypump hehe =)

Ska försöka ta bilder ikväll ifrån Beyonce konserten!

pusspuss på er


Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

Hejsan!

Ville bara säga att din blogg är jättebra, du får själklart en länk från min sida :)

Du är riktigt söt också för den delen :)



Mvh Sandra

2009-05-13 @ 16:38:24
URL: http://www.slck.bloggagratis.se
Postat av: mille

hon var verkligen fantastisk! fyfan va bra hon är :D

2009-05-14 @ 13:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0