Studentfest + myskväll med vänner = Awsome weekend! =)

Hejsan  allihopa! hoppas att ni alla har haft en najs  weekend!
Sorry att jag inte har bloggat på  ett  tag, har varit busy med mitt nya jobb!=)
Mitt nya  jobb som Systemutvecklare har funkat bra  so far  trots kluriga arbetsuppgifter där man vet  om att dem testar en för fullt för att se vad man går för, så det känns  lite spänt  att man har ögonen på sig men jag kämpar på!^^

I Fredags  så  var jag på min kompis CK  studentfest  och det var jättetrevlig, jättego mat  och en massa asiater som var supertrevliga haha, så det var livat!=) Vi spelade brännboll under kvällen där mitt lag vann!Tjohooo ^^

Igår så var jag och min kille  hemma  hos Ryan  och Sara som bjöd  oss på mat  som var jättegod! Vi kollade sen på  ståuppkomiker som  jag halft som halft somnade till haha.. Han var ganska rolig men det var lite segt att kolla på honom i över en timme!!! hehe Kollade även på Momma´s  Boy  som  också var roande  haha

Senare så kom  Hunkarna Fredrik  och Tim  och var med oss när vi körde karaoke.

Vill oxå passa på att säga att jag införskaffade mig Sims 3 i Fredags haha där jag har skapat en karaktär utav Fredrik som skall vara
flörtig,romantisk,snäll och som vill lyckas inom sport!Stämmer dett bra in på dig Fredrik boiiii!????;)

Pusspuss på er




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det stämmer väldigt bra ;)



Addera Tålmodig Passionerad och Med en känsla av att jag aldrig ger upp om något jag gillar, Så ifall min sims flickvän eller pojkvän är svårflörtad så kommer jag inte ge upp ;)



Hoppas karaktären "jimmy" besöker min residence



Kram

2009-06-07 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0