Fika & Mys på cafe´ Cozy i Medborgarplatsen

Hejsan allihopa!
Hoppas  att ni alla mår bra!
Känner mig ganska seg idag,har inte sovit så många timmar den här veckan..ZZzzzz.. Och det blir inte bättre utav
att ha  datajobb där jag måste sitta framför en dataskärm i  mer än 8 timmar!! Zzzzzz  hehe jaja,ska inte klaga hehe

Funderar på vad jag ska hitta på ikvällFredag juh!!!!Kanske man skulle dra till Gaystället Paradise och parta,fast då kommer jag väl att somna på dansgolvet haha..Få se vad jag gör ikväll;)

Nåväl..
Umgicks igår kväll  en stund med min kille,Sara och min killes kusin ifrån Hong Kong. Jag ville träffa hans kusin för han åker hem till Hong Kong imorgon,Im going to miss him.He is a really nice and funny guy. So i will miss him ='(

Lite bilder ifrån igår på det mysiga Cafe´  Cozy  på medborgarplatsen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0