Trevlig kväll i gamla stan med vänner

Hejsan allihopa!Har precis kommit hem!Har under kvällen varit i Gamla stan och umgåtts med vänner! Vi var först på en jättemysig resturang som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, men det ligger precis uppe till vänster när man kommer upp ifrån tunnelbannan!=)  Efter att mina vänner hade käkat färdigt,jag åt inget för jag hann med att äta en halvdassig macka innan jag drog in till city..hihi så drog vi till gaystället Torget som ligger precis jämte resturangen=) Drack bland annat en utav mina favvo drinkar Grasshoper,så himla god!!U people should try it om ni inte har det!;) Imorgon ska jag åka till Örebro med min älskling.Vi ska  åka till ett äventyrsbad som heter Gustavsvik,never heard about it before,men som tydligen ska vara jättebra och kul=) Så det ska bli kul,lite pirrigt dock att min killes vänner och släkt ifrån Danmnark också ska åka dit imorgon så vi ska möta upp dem där,har aldrig träffat dem förut så det ska bli kul hihi..få se hur det kommer att gå att prata med dem när min danska ordförråd är väldigt minimal .

Nähepp nu ska jag sova!  Sov så gott sen allihopa!Natti natti!

Bifogar en länk med min favvodrink hihi;)


Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0