Städning + Satscore = Härlig Söndag XD

Hejsan allihopa! Hoppas att ni alla har haft en trevlig weekend so far! Min har varit amazing. i fredags så var jag och min kille på bio i heron city och kollade på Monster Vs Aliens i 3D  format. Jätte underhållande film som bör ses i 3D  format ;)

Igår  så var jag och killen i ikea i barkaby och shoppade lite och på kvällen bjöd vi hem några utav hans  kompisar hem till mig och hade en mysig kväll!

idag så har jag so far städat upp efter gårdagen och tänkte senare dra till sats i Stadshagen och köra lite SatsCore,yaaaayy;) Working on my fitness!^^ haha

Pusspuss på er


Kommentarer
Postat av: Cristian

Någon falsettkung är jag inte :) Men kul att du gillade låten gubben.

Marlenas video suger dock - jag kunde fan ha filmat en bättre med min mobiltelefon. Haha.



Kram.

2009-04-20 @ 00:47:58
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0