Scary muslim women

Hejsan Allihopa
Igår när jag skulle handla, så var jag med om något pinsamt men ändå ganska  roligt nu i efterhand haha..

Det som hände var,när jag skulle handla på ica i husby och var lite stressad, så  fick jag världens chock när gick snabbt bland hyllorna och  vips i en hörna så stötte jag på två muslimska kvinnor.. Hoppade  till direkt när jag såg dem haha.. och fortsatte att gå vidare med värsta röda facet haha.. Dem skrattade förmodlingen under maskeringen åt min reaktion som såg ganska roligt ut haha.. Men kan inte rå för det..med all respekt för muslimer, så tycker jag att den förklädnaden är läskig och påminner om läskiga ninjas.. att  dem nästan ska  kasta ninjastjärnor på mig. haha..


Buuuuuuu,visst ser dem läskiga ut????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0