Patricia båten ikväll!!Skepp ohoj!!!!

Hejsan allihopa! Hoppas att ni alla har haft en härlig påskfirande so far!Min har varit varit jätterolig! Var på klubb paradise i kolingsborg på Långfredagen.Gayklubben  Paradise hade bra musikutbud. Igår så förkrökade jag och min kille och så några vänner på en klippa i Zinkensdamm som hade en fantatiskt utsikt över stockholm,så det va jättemysigt och ner solen gick ner så drog vi till gayklubben Libra som ligger i samma lokal som paradise. Libra var sisådär,musikutbudet blev lite enformigt men annars var det okej=)  Ikväll ska jag först hem till min rumskamrats kille i Stadshagen på förfest,senare ska vi till Patricia  och shaka ass!!! Kommer att bli jätteroligt,ett tags sen som var där juh hihi.. synd bara att inte min kille kunde hänga med dit ikväll,han ska till ett annat ställe =(
Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0