Kärlek,tillit,trohet

Hejsan allihopa! Sitter och har lunchrast på jobbet nu!  Något som jag ibland brukar undra över är varför  många gaykillar har svårt för att vara trogna mot sin partner ifall dem har en pojkvän!?Detta är väldigt vanligt fenomen bland gay people tyvärr. Visst har straighta kompisar som har varit i samma sits, men hör det mer bland bögar. Varför är det så? Om jag ska ta mig som exempel så har jag aldrig varit otrogen och JAG VET att jag aldrig kommer att vara det heller. Förstår inte meningen att ha en pojkvän om man har problem med att hålla sig till en person. Kanske jag som är gammaldags i förhållande.dvs att man ska hålla sig till en person no matter what.Många som är otrogna klagar på bekräftelse,att dem var fulla och blabla.. Om du verkligen älskar nån och respekterar din partner ska inte sånt få inträffa och det är bara dåliga undanflykter. kärlek är som en berg-o-dalbana, och ibland har man lite svackor men för  den sakens skull är det väl knappast en tröst att ligga med någon annan?Sorry,men blir jag grinig och besviken på att vissa gay people beter sig så,where is the love and respect?Morr



Kommentarer
Postat av: Mia

Yes håller med dig. Grå-zoner i att vara trogen finns inte, här är det svart eller vitt som gäller! /kram Mia

2009-04-15 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0