Jiddrans sl plankare

Hellu allihopa!Sitter i jobbet nu och har rast. Käkade min matlåda som jag gjorde igår,Grekisk sallad mums =P
Idag när jag åkte till jobbet,så blev jag riktigt irriterad på en gubbe som plankade i sl spärren i husby. Känns så pissigt att vissa gör så och åker snålskjuts när medans vi andra får betala sl en massa pengar till sl kort. Ser dagligen en massa sl  plankare, ibland skulle jag bara vilja rycka tag i dem och släppa dem till biljetkassan så att dem betalar för sig morr haha Kan jag inte få extrajobb  och agera som spion som håller utkik över om nån plankar så kan jag få direktnummer till någon på sl och tipsa när någon plankar så att sl kan sätta dit dem!!!! ;) hihi

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0