Härlig duett^

Hoppas  att ni alla har haft en trevlig weekend so far!  Igår  så började jag dagen med att gymma på Sats i kista,passade även på att sola lite solarium för att bli brun och fin till sommaren=) Efter det så drog jag in till city för att träffa min älskling och två härliga vänner(Cristian och Kamisha) alias Pumba och Timon;) hihi. Vi gick runt i gamla stan och köpte glass och njöt utav det härliga vädret! När  solen började gå ner,så drog vi hem till mig och hade en sing star kväll! Det var inte lätt för en falsksångare som mig att möta  tre  personer som håller på med musik haha..men kul var det!  Bifogar ett härlig klipp  ifrån igår,diggar cristian garv haha..sorry för det dåliga ljudet men hoppas att ni ser genom det  och inser hur  roligt vi hade^^hihi
 

Kommentarer
Postat av: Misha

Haha, kan inte sluta garva när man ser den! :D

2009-04-06 @ 16:43:04
URL: http://fruktflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0