Gustavsvikbadet i örebro 10 minuter!Next akuten Universitetsjukhuset i Örebro

Hejsan Allihopa! Apropå rubriken,så var det tyvärr så illa igår. Det hela började med att jag och min älskling åkte till Örebro till Gustavsviksbadet,so far so good!Därinne träffade vi hans kusin och vänner ifrån Danmark uppe i relaxavdelningen som var helnajs.Efter att vi chit-chat med danskarna så traskade vi ner till äventyrsbadet. Vi åkte först en toalett liknade sak som var helrolig,man åkte först inne i rutschkanna som sedan mynnade ut i en stor toalett grej haha där man åkte runt-runt och tills slut åkte man ner i mitten. Efter det så åkte vi en vattenforsen, där den tråkiga händelsen inträffade. Min älskling råkade slå sin haka mot en prydnadssten och började blöda rejält, så vi åkte till akuten där han fick sy några stygn...stackarn.. som plåster på såren fick vi gratisbiljetter till nästa gång, men huvudsaken för mig är att min älskling mår bra vilket han gör trots det tråkiga. Även fast det inte det blev som vi hade tänkt oss igår ,så fick jag en heldag med min älskling, vilken betyder allra mest!=)

Puss på er

Bild på min älskling,stackarn


Kommentarer
Postat av: MC

Vill bara påpeka att jag inte vet vad jag skulle gjort om inte du var där... tack älskade <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0