Cest La vie!Lev livet!

Hejsan!
Idag på lunchrasten läste jag en gripande artikel i metro som berörde mig djupt. Det handlade om tre kvinnor som var cansersjuka,varav den ena  utav dem har avlidit. Tänkte för mig själv,tänk om man vore i deras sits och fick dödsdomen att man inte har så långt kvar att leva. Va fruktansvärt det skulle vara. Gick faktiskt in på toan och fällde en tår,både för att jag kände för dem plus att jag har en sån tur att jag inte lider utav någon sjukdom. Tänk att vissa kan han sån otur och andra inte. Tänkte vidare på  att man egentligen tar livet alldeles för givet! Man vet aldrig vad som kan hända,både än själv och andra  i sin närhet. Egentligen borde man njuta utav livet och inte stressa med vardagliga ting och folk borde vara mer harmoniska och behandla andra väl.Because you dont know when ur day is out....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
RSS 2.0